mandag 12. august 2013

Ingen tvil

Jeg er sikker i min sak, LDN fungerer. Men samtidig vil jeg påstå at kostomlegginga også har hjulpet mye. Blodtrykket holder seg stabilt i nedre enden av skalaen og ofte under der også, så jeg håper virkelig legen er enig med meg i at jeg kan forsøke meg uten blodtrykkspillene. Det krever at jeg holder meg til det kostholdet jeg har nå. Men det er absolutt ikke noe problem når jeg er hjemme. Det er ferier som er utfordrende.

Jeg har jobba ganske hardt flere ganger i det siste, og blitt såpass sliten at jeg har hatt mine tvil om jeg har hatt godt av det. Utrolig nok har jeg kunnet hvile meg en liten time eller så, og klart å f. eks. lage mat etterpå! Det var totalt utenkelig for 5 mnd siden. For det første klarte jeg ikke å jobbe så mye som nå, og for det andre kunne jeg ikke hvile meg en kort stund og så komme til hektene igjen. DET er hele forskjellen på å være ME-syk og frisk. Det betyr nok ikke at jeg kan si jeg er kvitt ME, men funksjonsnivået er betydelig bedre. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar