tirsdag 27. august 2013

Pilates

I går begynte jeg med Pilates igjen. Jeg tok det enda penere enn forrige gang jeg prøvde. Jeg hadde ikke tenkt å bli støl, men jammen kjenner jeg det i nesten hele kroppen. Det tyder vel på at det er veldig mange ubrukte muskler i denne kroppen. Jeg har tenkt å trene Pilates tre ganger i uka. Da håper jeg kroppen rekker å restituere seg til neste økt som er i morgen. At jeg er litt støl i dag sier meg en ting til, nemlig at øvelsene er veldig effektive selv om jeg modererte dem så det ble svært små bevegelser. Det er ingen hopp og sprett, bare bevegelser med armer og bein. Det passer meg bra. 

Jeg begynte å gå litt lenger i går også, omtrent dobbelt så langt som før. Det vil si at turen tar meg mellom et kvarter og tjue minutter. Jeg går i vanlig gangfart, så strekningen er ikke lang akkurat, men alle monner drar. Jeg kommer sikkert til å bli sprek som ei loppe etterhvert. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar