onsdag 12. juni 2013

Bedre

Mannen min påstår at jeg er blitt bedre. Og det er jeg visst, for faktisk lagde jeg middag i går, selv om jeg i utgangspunktet kjente at jeg var sliten. Det har slett ikke vært hver dag jeg har klart det. Det siste året har det ofte vært slik at mannen min har måttet gå til grytene etter at han kom hjem fra jobben. Den siste uka har vi laget middag i fellesskap, så da går det jo framover. 

Det har ikke blitt noe mer med Pilates-treninga. Jeg har rett og slett ikke turt å prøve igjen. Det er så mye som skal skje nå framover at jeg orker ikke å ta sjansen på å bli syk igjen. Jeg håper at jeg kan begynne med det til høsten igjen. Hagearbeid har jeg heller ikke fått gjort. Men sønnen driver med kjøreopplæring, så jeg har tatt på meg å være med å øvelseskjøre. På den måten kommer jeg meg litt ut av huset samtidig som vi gjør noe nyttig begge to. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar