tirsdag 4. juni 2013

Syk igjen

I går reduserte jeg til 3,75 mg fordi jeg ble syk igjen. Det var en litt travlere helg enn jeg er vant til, så selv om helga absolutt bare var positiv, blir jeg ofte sykere når det har vært noe ekstra. Så da det ble mandag ettermiddag, var influensasymptomene et faktum, bortsett fra at jeg ikke hadde influensa. Jeg var litt bedre da jeg våknet i dag morges, og utover dagen har formen blitt gradvis bedre, så jeg håper at jeg føler meg friskere når jeg våkner i morgen. 

For å oppsummere det jeg prøvde på "høydose", tok jeg 6 mg i tre dager, 4,5 mg i 4 dager og nå 3,75 fra i går. Nå er planen at jeg skal prøve ut hvilken dose som passer best for meg. Inntil videre skal jeg ta 3,75 mg. Det er lite trolig at jeg prøver høyere enn 4,5 mg i alle fall. Det er mer sannsynlig at jeg reduserer til 3 mg. Men nå får jeg først bli frisk igjen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar