tirsdag 3. september 2013

God form

Jeg tåler både Pilates-øvelsene og spaserturen med hundene, formen er helt ok i dag. Jeg er heldigvis ikke støl, men nå må jeg passe meg for å overdrive. Planen er foreløpig å trene Pilates tre ganger i uka på samme nivå som i går, dvs. 5 repetisjoner av hver øvelse. 

Jeg er fortsatt plaget med senestrekk selv om jeg tar magnesium hver eneste kveld. Før i tiden fikk jeg det som regel i leggen eller låret, men nå får jeg det ofte foran på leggen og på fotbladet. Jeg kommer meg opp på beina så fort det lar seg gjøre, og drikker som sagt vann. Hvis det ikke hjelper fort nok, smører jeg salt og vann der senestrekken er. Det hjelper veldig fort, men det blir noe søl da, så jeg pleier å prøve å humpe meg inn på badet. Der kan jeg søle salt i dusjen uten at hele huset får et lag med salt på gulvet. Fordi jeg fikk omgangen med senestrekk før jeg la meg, slapp jeg det i natt. Heldigvis. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar