mandag 2. september 2013

Trimmer litt

I dag tok jeg runden med hundene før Pilates-treninga. Jeg har utvida spaserturen til ca 3 kvarter, og det gikk helt greit i dag. Runden jeg går er veldig lett, det er så å si helt flatt. Jeg tok 5 repetisjoner av Pilates-treninga. Jeg tok en liten pause ved PC'n etterpå for sikkerhets skyld. Hvordan det fungerer vet jeg først i morgen. Som regel kommer virkningen et døgn etter anstrengelsen. 


Jeg har vært litt plaget av senestrekk om nettene i det siste. Jeg skjønner ikke helt hva det kommer av, for jeg tar magnesium slik jeg pleier. Riktignok er jeg ofte oppe for å gå på do et par ganger om nettene, så det kan jo være derfor. Ofte går senestrekken over bare jeg får drukket et par-tre glass med vann, men det fører i sin tur til enda mer vannlatning. Så det er en litt håpløs sirkel dette. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar