mandag 4. mars 2013

4. mars 2013

I går kveld tok jeg en halv tablett, 1,5 mg LDN. Jeg tok også en tablett D3. Jeg leser til stadighet at D3 er essensielt, men foreløbig har jeg ikke nok kunnskap om dette vitaminet til å tørre å ta mer. Jeg har heller ikke fått målt blodverdien for D3, derfor er jeg litt forsiktig.

Jeg sov bedre i natt, men lå våken en time eller mer i halv 6-tida på morgenen. Heldigvis fikk jeg sove igjen. Det trengte jeg etter de tre foregående nettene med veldig lite søvn. Allerede da jeg la meg til å sove, kjente jeg at jeg ville komme til å sovne ganske fort, den altfor-mye-kaffe-aktige følelsen var ikke så påtrengende. Litt smerter i hoftene hadde jeg i natt også.

Skjelvingen i bena (det syns ikke utenpå) er ikke borte, og jeg kjenner fortsatt "muskelmotstanden" (finner ikke et bedre ord...) når jeg går over gulvet. Dessuten våkna jeg med litt hodepine, men den kommer nok til å gå over i løpet av formiddagen tror jeg.

Den indre følelsen av å være opplagt var litt tilstede! Og den trenger jeg, for mannen og jeg pakker for å reise på besøk til vår sønn i USA på fredag. Det blir derfor bare sporadiske oppdateringer en lang stund. Dere lurer kanskje på at jeg kan reise? Joda, jeg drar på ferie, men da er jeg så heldig å ha med meg min mann som i praksis fungerer som min personlige assisent - også :) Jeg er heldig!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar