tirsdag 5. mars 2013

5. mars 2013



I tillegg til min halve tablett LDN, tok jeg i går kveld som vanlig 50mg Diclofenac ratiopharm (Voltaren) og 1g Paracet som jeg har fått foreskrevet av legen. Uten dette er smertene i hoftepartiet så store at jeg ikke får sove. I natt var jeg heldigvis tilbake til det «normale», relativt ubetydelige smerter i løpet av natten og morgentimene.

Søvnen er, i tillegg til smertene, mitt største problem om natten. Jeg tar så å si aldri innsovningstabletter hjemme, kun når jeg er bortreist. Når jeg er hjemme, kan jeg holde ut å sove dårlig så sant ingenting står på. Jeg sovnet rimelig greit i går, men utpå natten våknet jeg igjen med hjertebank. Jeg lå våken mer enn to timer, det var mørkt ute. Hjertebank er et velkjent problem både natt og dag, men faktisk syntes jeg at hjertebanken var litt mindre heftig i natt enn den pleier å være, og det varte ikke så lenge heller. Hmmm ...... skjer det noe? Ønsker ……

Solskinnsvitaminet - D3 - har jeg begynt å ta om morgenen. Fortsatt er jeg litt (for?) forsiktig med dosen, vil gjerne sjekke nivået hos legen først. Gammel lærdom om at overdosering er farlig, sitter litt i ……




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar