lørdag 9. mars 2013

9. mars 2013



LDN skal ikke ha skylda for mine mageproblemer. Det skyldtes nok antibiotikakuren jeg hadde for et par uker siden. Selv om jeg gikk på probiotika fra apoteket, var det ikke nok, det måtte sterkere lut til. Nå begynner magen å bli bedre, men nesten et døgns reise til USA har ikke vært en fordel for magen akkurat (smil). Men turen gikk egentlig over all forventning. Selvsagt er jeg litt sliten etter ei så lang reise, men ellers føler jeg meg bra.

Da vi kom fram til hotellet i går kveld, sovnet jeg på flekken. Natta ble litt kort, døgnrytmen er litt i ulage ennå, men dette tror jeg skal gå bra.

Jeg begynner å få litt tro på at LDN hjelper.  Dags og ukeformen varierer mye hos oss med ME, og når jeg er i farta med noe jeg liker å gjøre, sånn som å reise, kan symptomene mine maskeres i en periode. Nå kan det også være sånn selvsagt, men den dirrende «stålstrengen» kjenner jeg så å si ikke noe til, og den voldsomme hjertebanken med ekstrasystoler og pauser om hverandre, har jeg ikke hatt heller siden forrige oppdatering. DET er det deilig å være kvitt! Jeg håper virkelig at jeg aldri får det igjen heller.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar