torsdag 4. juli 2013

Ny dosering

I går kveld tok jeg 4,5 mg for å sjekke om jeg kom til å få litt mer energi. Egentlig merker jeg ikke noen særlig forskjell, det eneste måtte være at jeg ikke hadde så mye smerter i hoftene i dag morges. Det er regnvær i dag, så gikta pleier å herje da. Så fremt jeg ikke får andre ubehag, har jeg tenkt å fortsette med 4,5 mg framover. Hvis hoftesmertene holder seg vekk, kan det hende at jeg har funnet min dose.

I og med at det er så individuelt hvilken dose den enkelte skal ha, er det faktisk litt vanskelig å bestemme seg for sluttdose. For noen er en lav dose mest effektivt, for andre høyere. Det er til og med noen som mener at man kan ta et lite opphold en dag eller to innimellom for å få en ny boost. Foreløpig venter jeg med det, men det kan nok hende jeg prøver det også. Nå står snart ferien for døra, så da har jeg ikke særlig lyst til å eksperimentere. For tida er jeg såpass stabil i formen at jeg ikke vil risikere noe.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar