tirsdag 2. juli 2013

Som før

Det er ikke alltid like lett å si noe vettugt om hvordan det går. For tiden synes jeg at det er på det jevne stort sett. Jeg har bidratt litt i hageprosjektet i helga, det resulterer i frostrier med påfølgende hetetokter. Det er ikke overgangsalder som plager meg, det er termostaten i kroppen som har svikta. Den er ikke blitt "reparert" ennå. Men det er deilig å jobbe litt ute. Inne er det kjedeligere......

Den første boksen LDN er nå spist. Den varte i 4 mnd. I går var jeg på apoteket på sykehuset for å kjøpe en ny boks LDN. Hun som ekspederte meg lurte på hvordan det gikk. De var spente på tilbakemeldinger. Det var jo veldig hyggelig og positivt. Dessuten kjøper de inn litt større kvanta så man slipper å bestille. Kjempebra! 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar