fredag 31. mai 2013

4,5 mg i går kveld

Onsdag kveld ble jeg syk og det fortsatte i går. Da vi hadde hentet sønnen vår på Gardermoen, var jeg så skutt at jeg måtte legge meg på sofaen og sove et par timer. Det er ikke så ofte det hender at jeg sovner, bare når jeg er ekstra syk. På grunn av dette bestemte jeg meg for å begynne nedtrappinga med en gang. I går tok jeg derfor 4,5 mg og har det mye bedre i dag. I kveld får vi overnattingsbesøk fram til mandag også, så det er litt om å gjøre å være i litt bedre form. 

Dette var så absolutt ikke gjort i en håndvending.... Nå har jeg holdt på i 3 måneder, men energien lar vente på seg. Imidlertid har jeg omtrent ikke tatt smertestillende denne perioden, så det tilskriver jeg LDN. Den siste tiden har jeg hatt litt morgensmerter, men ikke på langt nær så ille som tidligere. Bare det er et så stort pluss at jeg fortsetter utprøvingen med LDN til jeg finner min sluttdose.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar