mandag 5. august 2013

Tidlig oppe

Jeg våkna tidlig i dag, kl. 5. Da jeg hadde ligget og vridd meg i senga i en times tid, sto jeg opp og tok litt oppvask fra i går kveld. Da mannen min sto opp klokka halv 7, var kjøkkenet rydda og kaffen ferdig.  

Formen er virkelig bra om dagen. Vi snekrer en platting på baksiden av huset, og selv om jeg blir litt støl av arbeidet, blir jeg ikke syk. Det er virkelig fantastisk! Jeg har litt smerter i hoftepartiet om morgenen, men jeg tar ikke smertestillende. Smertene går over så fort jeg har kommet meg opp av senga, så om dagen er det egentlig bare knærne som plager meg litt. Men holder formen seg på dette nivået, skal jeg ikke klage. Det virker som 4,5 mg er en bra dose for meg for tiden, så jeg har ingen planer om å endre dose. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar