onsdag 28. august 2013

Trening

De gode forsettene holder så langt, jeg trente Pilates i dag også. I dag morges var jeg fortsatt litt støl etter mandagens trening, men jeg kjente at jeg var sterkere i dag enn på mandag. Derfor tok jeg i litt mer, men jeg får håpe at det går bra. Det er litt fristende å ta i litt når jeg kjenner at kroppen fungerer litt bedre. Likevel er treningen på et veldig lavt nivå, 3-5 repetisjoner og 7 ulike øvelser. Dette er den beste treningen jeg har vært borti, for jeg kan tilpasse/moderere øvelsene slik at jeg klarer dem. Jeg blir merkelig nok svett og varm også, uten hopp og sprett, bare rolige avbalanserte øvelser. Dessuten slipper jeg å reise bort for å trene, det er mest stress synes jeg. I tillegg går jeg en liten tur med hundene. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar