torsdag 29. august 2013

Fornøyd

Trente i dag morges også fordi jeg skal på hytta i helga. Der er det ingen trappeoppgang jeg kan ligge i, så treninga må jeg ta hjemme. Jeg kommer meg ikke opp av gulvet på grunn av dårlige og vonde knær, dvs. hvis jeg MÅ, klarer jeg å komme meg opp, men det er såpass smertefullt at jeg lar det være. Og senga blir for mjuk. Men de fleste dagene i året er jeg jo hjemme, så det går vel bra. Jeg fikk ikke ettervirkning av at jeg tok i litt ekstra i går. Så det er ikke uten grunn at jeg er fornøyd. I dag tok jeg 5 repetisjoner av hver øvelse. Kjenner at det går helt fint. Jeg gleder meg til å få en litt sterkere kropp igjen. I går ettermiddag tok mannen min og jeg ei økt bak i hagen etter at han kom fra jobb. Helt fantastisk at jeg klarer det. 

Jeg tror det er bedre for meg å ta 3 mg. Jeg blir fortsatt ubehagelig trøtt om kveldene. For øyeblikket kjenner jeg liten forskjell på 4,5 mg og 3 mg, bortsett fra at jeg tror jeg blir litt mindre akutt trøtt ved leggetid. Lurer litt på om noen andre har det sånn?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar