mandag 22. april 2013

22. april 2013

Vi har vært på hytta i helga og tok rundvask i stua. Selv om mannen min tok de tyngste takene, så kjenner jeg det godt i dag. Men det er en litt deilig følelse også, for det er musklene som er slitne, ikke ME'n for å si det sånn. Man må kanskje ha ME for å skjønne hva jeg mener? (smil)

Jeg holder meg på 0,5 mg LDN. Jeg har ikke hodepine lenger, det er veldig deilig å slippe den. Jeg har litt mer smerter, men foreløpig har jeg valgt å ikke ta noe for det fordi jeg er litt skeptisk til hva smertestillende gjør med magen. Søvnen er litt opp og ned, i natt sov jeg som en stein i ca. 8 timer. Men de foregående nettene sov jeg bare 5-6 timer, og det er altfor lite. Men jeg fikk med meg en flott rød soloppgang klokka kvart på 6 om morgenen!  







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar