tirsdag 9. april 2013

9. april 2013

I dag våknet jeg uten hodepine! Det sier meg at LDN dessverre gir meg migrene. Det var den ene dårlige nyheten. Den andre er at LDN gir meg dårligere søvn. Jeg sov riktignok det meste av natten, men hadde ganske mange oppvåkninger.

Den store, gode nyheten er at LDN virker! Jeg tok 1/4 tablett i går kveld. Jeg gjorde altså to endringer, reduserte dosen til 0,75 mg og tok tabletten om kvelden. I dag våknet jeg med litt smerter i hofteregionen. Dessuten var den indre uroen mye mer tilstede enn den har vært etter at jeg begynte med LDN. Jeg konkluderer derfor med at en litt høyere dose LDN fjerner smerter og uro hos meg. 

Jeg har det ofte litt for travelt med å bli frisk. Men nå må jeg bare smøre meg med tålmodighet og fortsette med 1/4 tablett om kvelden. Smertene er merkbare, men ikke så sterke at jeg må ta smertestillende. Bonusen er at hodepinen er borte. Så jeg tenker at tilvenningen hos meg må gå veldig langsomt. Skal vi si at jeg skal sove godt i 7 netter før jeg øker igjen? 

..... Ok, avtale! 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar