torsdag 4. april 2013

4. april 2013

Våknet med hodepine i dag også, og den har fortsatt utover dagen. Men jeg sov MYE bedre i natt enn jeg har gjort på lenge. Våknet bare et par-tre ganger i løpet av natta, og sovnet igjen med en gang. Virkelig positiv framgang! Men da jeg våkna var jeg fryktelig trøtt..... Jeg har fortsatt med å ta LDN om morgenen, og kvikna til en times tid etter at jeg tok min halve pille. Så da fikk jeg fullført klippinga på min lille tibbe. 

Jeg har vanskelig for å skynde meg langsomt, vil helst at ting skulle skjedd i går. Derfor tok jeg 2 kapsler med magnesium i går kveld. Jeg burde sikkert tatt bare en, så nå skal jeg skjerpe meg og ta en kapsel framover. Nå må jeg bare lære at formen må stabilisere seg på hvert nivå før jeg gjør forandringer. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar