mandag 8. april 2013

8. april 2013

Hodepinen vedvarer. Kjedelige greier. Men nå har jeg en plan om å ta bare en kvart tablett i kveld. Det blir spennende å se om jeg får sove og om jeg får hodepine i morgen. Jeg har vært veldig trøtt de siste dagene. Jeg leser at flere med meg er trøtte etter ei tid på LDN, så jeg tenker vel at dette er en bivirkning som forhåpentlig går over.

En liten oppsummering:
Smertene i hoftene er helt vekk, de små antydningene jeg kjenner om morgenen regner jeg absolutt ikke med. Litt må man jo tåle.... Hjertebank har jeg bare svake antydninger til av og til. Ikke noe å klage over det heller... (smil) Jeg har ikke kjent antydning til stikningene i leggene siden de forsvant. Den indre følelsen er også bra, men velværefølelsen er ikke så framtredende som til å begynne med.  


Men den uttalte muskeltrettheten er blitt mye verre de siste dagene. I dag har jeg gjort følgene: 

  • Sto opp, morgenstellet av den enkle varianten. (Hygienisk nok, da...)
  • Kjørte til legesenteret for å ta en blodprøve. 
  • Kjørte deretter til en glassmester i byen for å hente et speil.
  • Kjørte hjem for å ta en kaffekopp og spise litt.  
  • Kjørte til tannlegen. Ingen bedøvelse.
  • Gikk rundt dammen med hundene da jeg kom hjem. (7 min. tur)
  • Sittet i sofaen resten av tiden, en del på FB
Dette burde ikke være mer enn jeg kunne klare, men jeg er helt ferdig. Var usikker på om jeg kom meg rundt dammen da jeg kom hjem. Det er litt kjedelig at den framgangen jeg følte med det samme jeg begynte på LDN har forandret seg. Jeg bestemmer herved at trøttheten er et signal om at kroppen min  jobber med å reparere seg selv. Så bra! Da er det bare å glede seg til fortsettelsen!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar