fredag 19. april 2013

19. april 2013

I går kveld reduserte jeg til 0,5 mg. Vinglete? Jo, kanskje det, men rådene som ble gitt da jeg startet på LDN passet nok ikke for meg som har ME. Så etter å ha fulgt diskusjonene på facebook i over to måneder, kom jeg fram til at jeg skulle redusere ytterligere. Årsaken er den evinnelige hodepinen, for i forgårs hadde jeg hodepine nær sagt hele dagen, igjen.

Søvnen har vært bra den siste tiden. Selv om jeg våkner i løpet av natta, sovner jeg igjen nesten med en gang. Energien er ikke helt på topp, men jeg har vært i stand til å holde på en times tid i hagen. Jeg tar ikke så veldig hardt i, det må sies, men bare å klippe ned litt visne stauder og rake litt løv ut av dammen er ren lykke. Jeg koser meg virkelig når jeg kan få jord under neglene. Som regel sitter jeg mens jeg holder på. Da varer jeg litt lenger.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar