fredag 21. juni 2013

Aktivitet i heimen

Det er blitt så mye aktivitet i  heimen at det er av og til vanskelig å huske å oppdatere bloggen her. Jeg har fortsatt litt trøbbel med magen, men er såpass bra at jeg velger å droppe legebesøk. 

Jeg føler at jeg er i ferd med å komme meg en hel del med hensyn til energinivået. Jeg klarer en god del mer enn før uten å bli helt pumpa. Blant annet øvelseskjører min sønn med meg som instruktør, nesten daglig. Tidligere hadde det tatt absolutt alt av energi i seg selv. Nå er det nesten som et friminutt å ta en tur ut med bil og sønn. I tillegg gjør jeg litt både ute og inne, uten å overanstrenge meg med det, og faktisk med en liten porsjon entusiasme... Bare det å kjenne at det er godt å utrette ting er jo en stor glede. Jeg må innrømme at før LDN var det et skikkelig ork bare å skulle putte klær i maskinen. Enda det er jo sant å si ingen prestasjon for de fleste skulle jeg mene. Men for meg var det det. Å ha det sånn er ikke et liv. Så jeg er virkelig glad for at det ser ut til å snu. Jeg har fortsatt trua. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar