tirsdag 11. juni 2013

Sliten

Oi sann, jeg har visst forsømt meg med oppdatering. I helga var jeg borte, og gårsdagen var litt travel, så det ble rett og slett borte for meg. I dag kjenner jeg ettervirkningen av tre litt uvanlige dager, så jeg er temmelig sliten rett og slett. Jeg sov lenge, helt til klokka var over 10. Men jeg føler meg ikke syk, det er framgang. Det er ikke den vanlige ME-fatiguen jeg føler heller egentlig, mer som at jeg trenger å hvile etter en litt for stor anstrengelse. Det er vanskelig å forklare. 

Nå tror jeg at jeg har funnet en dose som passer for meg, i alle fall inntil videre. Jeg holder meg på 3,75 mg. Det skal være en dosering som har terapeutisk virkning, så jeg er veldig glad for det. Faktisk tror jeg det var positivt for meg å gå opp i dosering for så å gå ned igjen. Hvis jeg ikke hadde gjort det, ville jeg nok vært på 1,5 mg eller mindre fortsatt. Og skal visst være litt lavt i forhold til den terapeutiske virkningen etter det jeg har forstått. 

Nå venter jeg bare på at formen skal bli bedre og bedre. Denne svake nedturen jeg har i dag, regner jeg med går fort over. Jeg må bare innse at enkelte dager er dårligere enn andre. Sånn har det jo vært før også, så det er jo ingenting nytt i det. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar