onsdag 19. juni 2013

Magetrøbbel...

Vi dro på hytta fredag ettermiddag. Jeg hadde noen merkelige magekramper som jeg aldri har kjent maken til før. Det kjentes som magen var hudløs inni, og jeg fikk kramper som kom i rier. Da vi kom fram til hytta, måtte jeg bare legge meg. Om natta ble jeg enda sykere, feber, hodepine og skikkelige kramper i magen. I firetida på natta ringte jeg legevakta, og fikk time hos lege på Fagernes kl. 10 dagen etter. Men legen fant egentlig ikke ut noen ting, så det besøket var mer eller mindre bortkasta. Fortsatt har jeg mageproblemer, men nå har det gått over til diaré. De veldig smertefulle riene har gitt seg. Mannen min fortalte at det var flere på jobben hans som hadde hatt magetrøbbel, så det er vel noe som går da. Jeg har vel vært uheldig og fått det litt ekstra hardt. Fortsetter dette, må jeg kanskje ta meg en tur til legen igjen. Ingen andre i familien har fått det samme, heldigvis.

Ellers holder jeg meg på mine 3,75 mg LDN. Det fungerer veldig bra for tida, jeg er ellers i ganske fin form. Jeg orker en del mer enn jeg gjorde da jeg starta. Jeg kan vel kanskje anta at jeg nå har opp mot 30% energi i forhold til en frisk person. Det er en framgang, for i februar/mars var jeg nummeret før sengeliggende. Så det er veldig deilig å kjenne at jeg orker litt i alle fall. Hvis jeg bare passer på å ta pauser, kan jeg til og med rydde av bordet og sånt etter middagen. Sikkert bra for gubben også det. Da faller ikke fullt så mye på ham.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar