tirsdag 25. juni 2013

Ingen endring

Det går litt opp og ned. St. Hansaften ble feiret med god mat og hvitvin, men det kjentes en smule dagen derpå.... Men det er jo morsomt å delta i nabolagets fest den ene gangen i året. Ellers har det vært såpass bra vær at mannen min og jeg har kunnet jobbe litt med hageprosjektet vårt. Det resulterer i at jeg får frostriene mine om kveldene, så det problemet har ikke gitt seg helt dessverre. Men jeg tror bestemt at jeg kommer til hektene igjen mye fortere enn før. Enkelte dager har jeg vært litt ekstra trøtt men det kan jo komme av at jeg er litt mer aktiv enn før.

Jeg holder meg på samme dose, 3,75 mg. Det fungerer bra, ingen ubehag lenger. LDN fungerer som sovemedisin for meg etterhvert, så fort jeg har tatt pilla, er det bare å hoppe til køys. Flott å sovne så fort! Det har vært nok av netter tidligere da jeg bare lå og hørte på at sidemannen sov. Jeg tror kanskje at søvnbehovet har blitt større, det er ofte jeg sover mer enn 8 timer. Men fortsatt kjenner jeg meg ikke riktig uthvilt selv om jeg har sovet lenge. Men det er jo lov å håpe at det er en overgangsfase fordi kroppen trenger ro til å bli helbredet. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar