torsdag 13. juni 2013

Sakte framgang

Fortsatt tror jeg at det går saaaaakte framover. I dag morges merka jeg meg at det tok bittelitte granne lengre tid før melkesyra tok tak i beina mine da jeg sto opp. Vanligvis er jeg trøtt i beina - omtrent som melkesyre - med det samme jeg står opp, men i dag uteble det litt. Merkelig. Jeg sover mer også, mer enn 8 timer hver natt i det siste. Jeg tok litt husarbeid med det samme i dag, ikke mye, men bretta litt klær og bar det på plass. Vaskemaskinen vår tok kvelden så vi måtte kjøpe ny. Det hoper seg fort opp med skittentøy gitt! Her går forresten alt tøy rett i tørketrommelen, et av husets viktige hjelpemidler og veldig arbeidsbesparende for meg. Man må innrette seg som best man kan når energien svikter. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar