tirsdag 21. mai 2013

Fit for fight

Jeg har vært i bra form de siste dagene, da ser jeg bort fra hodepinen som nesten aldri slipper taket. Hodepinen er ikke så ille som da jeg startet med LDN. Den er mer sånn som den var for en noen få år siden, vedvarende og murrende. Jeg er ikke nødt til å ta smertestillende, men det er likevel slitsomt å ha den gnagende nesten døgnet rundt. 

I pinsen var vi på hytta, derfor tok jeg fri fra blogginga. Kort oppsummert var jeg mer aktiv jeg jeg pleier å være, så jeg stupte i seng om kveldene og sov litt lenger enn vanlig også. Det fantastiske er at til tross for at jeg tok meg litt for mye ut, ble jeg ikke sykere. Jeg var og er fit for fight - på mitt nivå vel å merke - når jeg står opp om morgenen. Nå begynner jeg virkelig å glede meg til å øke dosen i håp om at jeg blir enda bedre. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar