torsdag 2. mai 2013

Frostrier i går kveld

Det ble litt hardt i går. Vi skulle sette opp et gjerde, men det ble temmelig mye forarbeid før det kunne iverksettes. Det er mannen min som gjør grovarbeidet, jeg gjør så mye jeg klarer, men i går tok jeg det litt for hardt. Det resulterte i frostrier om kvelden, og flere ganger sovnet jeg der jeg satt. Å sovne er en god ting, for da kommer jeg meg fortere. Det var nesten 25 grader i stua, enda måtte jeg ta på meg ei ekstra jakke, skjerf rundt halsen og et pledd. Mannen min satt i t-skjorte.

I dag er jeg ganske bra til tross for at jeg tok meg såpass ut i går. Jeg sov bra, men fordi kroppen var sliten, våknet jeg flere ganger fordi jeg måtte snu meg. Jeg tok 0,75 mg i går kveld. Det har jeg tenkt å gjøre ikveld også. Det ser ut til å gå veldig greit. Pilates får vente enda litt til, i går ble det hagearbeidet som var treninga mi. Det er ikke verd å overdrive heller.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar