onsdag 1. mai 2013

Formen er ok

Jeg bestemte meg for å lage titler på innleggene fra nå av. Datoen står jo der. Det kan kanskje bli en utfordring å finne på nye titler hver dag.

Som dagens tittel antyder, er jeg i ganske bra form i dag, heldigvis. Det ble ikke til at jeg tok  meg en dupp i går. Telefonen ringte, så da var søvnigheten borte igjen. I natt ble det bare 6,5 timers søvn. Likevel er jeg merkelig nok ikke trøtt nå. Tok forresten 0,75 mg i går. Så langt virker det lovende med opptrappingen. Håper veldig at større dose skal gi meg mer energi.

Foreløpig blir det ingen trening på meg. Mannen min og jeg skal sette opp et gjerde i dag. Det får være trening nok. Han jobber og jeg instruerer....... 


Avslutningsvis må jeg nevne en liten pussighet. Jeg kikka på antall visninger i dag (1. mai) og det var 1814. Det passa jo bra, ikke sant? (Begge handler om frihet sånn som jeg ser det...)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar