onsdag 29. mai 2013

6 mg doseregime

Jeg har det ganske bra i dag, men smertene i hoftene om morgenen ser ut til å ha kommet for å bli. Kjedelige greier, men det er meldt regn, og været har alltid påvirket hvor vondt jeg har i kroppen. Men 6 mg LDN skal visst ha effekt på betennelser, så hvis det er betennelse som forårsaker smertene, skal det bli bedre. Inntil videre skal jeg holde meg på denne dosen, men noen stor forandring på formen kan jeg ikke si at det er ennå. Riktignok kasta mannen min og jeg oss ut i rydding og reingjøring av underetasjen i går kveld fordi sønnen vår kommer hjem fra USA i morgen tidlig, og vi får besøk av niesa vår på fredag,  så da måtte rommene stå klare selvsagt. :) Det ga ingen symptomøkning verken i går eller i dag faktisk. Så kanskje jeg er i litt bedre form likevel? 

Det som forundrer meg litt er at jeg ikke har mer hodepine enn på 1,5 mg og også får sove om natta. Men det er alle tiders selvsagt. Dosen jeg tar nå skal trappes ned til mellom 3 og 4,5 mg etter hvert. 6 mg tas for å dempe betennelse, og lavere dose, 3 - 4,5 mg vil stimulere og stabilisere immunforsvaret. For å slippe økte symptomer kan det være bedre å starte høyt og trappe ned, så det er dette jeg prøver ut nå. Det er særlig vi med ME og FM som kan ha nytte av dette doseregimet sies det. Intet skal være uprøvd tenker jeg. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar