mandag 11. mars 2013

11. mars 2013

I natt hadde jeg mareritt. Jeg aner ikke hva jeg drømte om, bare at jeg våkna av at jeg lå og ropte om hjelp. Litt rart hvis det var LDN'ens skyld, for dette er første gang jeg har mareritt. Jeg får følge med på om det fortsetter. Jeg var veldig plaget av mareritt da jeg var ung, nesten hver natt. Jeg har bare tatt min halve tablett, foreløbig har jeg ikke turt å øke dosen fordi jeg er på ferie og derfor ikke tør å risikere å sove dårligere enn jeg ellers ville gjort. Jeg våkna i halv-femtida i natt også, men klarte heldigvis å sovne igjen.

Ellers er magen på vei til å bli mer  normal, heldigvis.  Forrige natt fikk jeg en temmelig sterk hodepine som jeg ikke har klart å bli kvitt, våkna med den i dag også. Jeg har tatt hodepinetabletter, både det ene og det andre slaget, men det hjelper bare litt. Tror ikke jeg kan skylde på LDN, for hodepine har jeg periodevis vært plaget av i årevis. Lurer på om det kan være en form for migrene fordi det varer og varer og varer.....

Forøvrig er formen fin. Jeg har fortsatt ikke tatt smertestillende om kvelden, og hoftene plager meg ikke så veldig mye. Jeg prøver å unngå å ta smertestillende hvis jeg kan, de fremmer ikke akkurat god magehelse. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar