torsdag 7. mars 2013

7. mars 2013



Jeg er opptatt av søvn fordi jeg alltid har en følelse av at jeg ikke får sovet ut. I natt ble det totalt knapt 6 timer, våknet ofte, men likevel sov jeg bra innimellom. Heldigvis sovner jeg ganske fort nå, så jeg holder meg på ½ tablett en stund til, tenker jeg.

På en av gruppene jeg er med i på Facebook, ble det i går tatt opp et tema om magesmerter. Da kom jeg plutselig til å tenke på min egen mage. Jeg har ikke hatt magesmerter, men de siste dagene har magen vært skikkelig oppblåst. Jeg har ikke gått opp i vekt, har ikke spist noe annet enn det jeg pleier, og magen fungerer som før. Utover dagen eser magen ut som en ballong. Vanligvis er jo ikke dette noe jeg ville fortelle omverdenen akkurat, men her må det jo fram. Kan det være en virkning av LDN? Kroppen min fungerer bare sånn måtelig på mange områder, så akkurat når dette startet, kan jeg ikke si sikkert. Men jeg har hatt det noen dager nå. Det er såpass ille at jeg ikke får på meg buksene. Så hva skal jeg kle på meg når jeg reiser til USA i morgen? Buksene får jeg jo ikke kneppet. Det må bli kjole. (Smil)

Jeg er ikke blitt kvitt den innvendige skjelvingen, heller ikke muskelmotstanden i beina. Men humøret er bra, føler til og med kanskje litt mer livsglede? Jeg ser vanligvis ikke mørkt på ting i utgangspunktet, men likevel er det godt å kjenne at den indre følelsen av velbehag er i ferd med å komme. Men det kan selvsagt ha sammenheng med at vi skal besøke sønnen i USA. (Enda et smil)


Det blir bare tilfeldige oppdateringer en stund framover. Jeg skal daglig notere meg alle endringer i kroppen og oppdaterer bloggen når det passer. See you!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar