søndag 3. mars 2013

3. mars 2013



Jeg tok en halv tablett i går kveld også. Det ble ei kort natt, la meg seint og våkna tidlig. Jeg sov ikke særlig godt heller fordi jeg lå våken i lange perioder. Dessuten svetta jeg urimelig mye, kliss våt fra hode til topp da jeg våkna. Veldig ubehagelig! Det var ikke smertene jeg har hatt i hofteregionen som holdt meg våken, det var heller omtrent som når jeg har vært borte og drukket mye kaffe til seint på kveld. Jeg pleier ellers bare å drikke kaffe om morgenen. Det innvendige humøret er helt fint, det utvendige er også som det pleier.


Mannen min kjøpte D3-vitamin til oss i går, men vi glemte å ta dem :) Fordi jeg bestemte meg for å begynne å skrive blogg, ble det litt travelt ved PC'n. Det kan jo være derfor jeg sov dårlig i natt også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar