søndag 3. mars 2013

Hvordan det begynte


Det var to uvanlige dager. Fra å være helt anonym for de fleste, fikk hele Norge (med mange unntak ;) vite hvordan jeg EGENTLIG har det pga. en TV-reportasje på TV2. Og folk brydde seg! Jeg fikk telefoner og venneforespørsler på Facebook fra folk jeg ikke ante hvem var, jeg visste ikke mer enn at de hadde en sykdom eller en i nær familie som er mer eller mindre alvorlig syk. Så veldig hyggelig at de brukte av sin tid til å lese hva jeg skrev! Jeg setter stor pris på det.


På Facebookgruppa «Norges ME-forening – voksne» ble det foreslått å samle alle innlegg i en egen tråd. Responsen på dette innlegget (det var ikke mitt!) inspirerte meg til å ville starte med denne bloggen. Jeg har bare en tanke – å skrive hvordan jeg opplever å bruke LDN for om mulig å få en forbedring med hensyn til min fibromyalgi og ME. Men virker det ikke, er kanskje det også verd å lese?


Jeg har i første omgang tenkt å skrive ned positive og negative reaksjoner på bruk av LDN. Tidsperspektivet er ett år fra 28. februar 2013 da jeg tok min første tablett LDN.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar