søndag 10. mars 2013

10. mars 2013

Sist natt var den verste hittil. Det var ikke LDN sin skyld. Jeg våkna ofte fordi teppet skled av oss. Vifta starta så jeg trodde et fly var i ferd med å lande i hodet på oss. I det hele tatt var dette ikke et hotell å anbefale.

Jeg har ikke tatt smertestillende siden jeg forlot Norge. Det har gått forbausende bra. På morgensiden i dag kjente jeg hoftene mine ganske godt, men det er til å holde ut. Lurer på om det er LDN's fortjeneste? Og hva vil skje om jeg øker dosen?

I går ettermiddag hadde jeg en sånn episode som jeg ofte har, jeg følte meg akutt syk og måtte bare få lagt meg. Heldigvis hadde vi kommet til hotellet, så jeg krøyp under dyna og sovna på flekken. Etter et par timers søvn, var jeg fit for fight igjen, så vi hadde en hyggelig middag sammen med en bekjent som bor her i Flagstaff. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar