tirsdag 28. mai 2013

6 mg i går kveld

Jeg hoppet i det og tok 6 mg i går kveld, blandet ut i vann for sikkerhets skyld. Det skal visst være bedre for magen. I natt våknet jeg noen ganger, og særlig den ene gangen følte jeg meg litt "rar". Jeg tenkte at det sikkert var LDN som jobbet i kroppen min, og sovnet igjen ganske fort. Da mannen min sto opp var jeg også våken, men jeg "tvang" meg til å sove videre fordi jeg kjente at øynene var trøtte. Det er faktisk noe som er helt nytt for meg, jeg har aldri tidligere vært "trøtt i trynet" om morgenen. Men det er jeg ofte nå. Klokka var faktisk 10 før jeg sto opp. Jeg synes det er deilig å kunne sove litt ekstra, det har vært min store drøm i mange år. Nå ser det ut til at jeg kan klare det av og til. Det er kjempebra!

Formen er ganske bra. Jeg var veldig spent på hvordan de andre på Facebookgruppa hadde det i dag, og alle ser ut til å fungere bra på 6 mg så langt. Noen begynte i går sånn som meg, andre tok det for annen gang. Spennende er det i alle fall.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar