mandag 27. mai 2013

Nytt opplegg igjen?

Det ble en del jobbing i hagen i helga, og litt mindre PC. Det har hagen godt av, og jeg også egentlig. Det er deilig å kunne være ute og gjøre litt. Mannen min legger til rette for meg, da får vi gjort ting som har venta lenge. Formen har vært brukbar, men de siste dagene har jeg hatt en del smerter igjen i hofteregionen. I morgentimene i dag lå jeg våken i over to timer, men klarte til slutt å sovne igjen, heldigvis.

I dag har jeg lest meg opp på LDN Norges Facebooksider igjen. Nå gis det råd om at oppstartsdose for FM og kanskje ME kan være 4,5 - 6 mg! En kan bli en smule forvirret.... Jeg ser at flere har prøvd høydose for å trappe ned etterhvert. Noen har brukt LDN en stund slik som meg og har prøvd å gå forsiktig til verks, men prøver nå opp til 6 mg. Sant å si er jeg litt fristet til å prøve dette jeg også av to grunner: Økte smerter i hoftene (såpass at jeg vurderer sterkt å ta smertestillende) og hodepine. Samtidig er jeg jo litt redd for å bli liggende våken. Dette er ikke lett. Jeg får tenke litt på det i løpet av dagen og sjekke hva folk skriver utover dagen. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar