torsdag 16. mai 2013

Provosert

I natt sov jeg ikke godt, men det var ikke LDN sin skyld. Jeg leste noe på en av gruppene jeg er med i på Facebook som provoserte meg så kraftig at jeg våkna med det flere ganger i natt. Det første jeg gjorde da jeg våkna var derfor å skrive et motsvar til vedkommende. Det er synd LDN ikke kan ta fra meg evnen til å bli så provosert at jeg ikke får sove skikkelig.

Forøvrig gikk dagen litt fra meg i går, så jeg kom aldri så langt som til å pusse ferdig vinduene. Vi reiser på hytta og feirer 17. mai der fordi pinsen også kommer til helga. (Vi har alarm i huset og flust av naboer  hvis noen skulle komme på ulovligheter....;) Så om jeg orker/rekker å pusse de vinduene gjenstår å se. Jeg har noen stemorsblomster som lengter ut også, så kanskje jeg må hjelpe dem.

Formen er fortsatt bra i dag (sammenlignet med meg selv), og var det i hele går, så nå håper jeg enda mer på at LDN fortsetter å gi meg et bedre liv. Og så fikk sagt min ærlige mening på Facebookgruppa, det ga dagen et løft...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar