torsdag 23. mai 2013

En smule arbeidslyst....?

Jeg måtte bla tilbake for å se hvor lenge jeg har holdt på med 0,75 mg morgen og kveld. Jeg begynte med det den 4. mai, så nå tenker jeg at jeg skal øke snart. Jeg har vært i temmelig bra form i to uker snart, så nå vurderer jeg å øke i morgen kveld, men holde meg til 0,75 om morgenen.

I går glemte jeg rett og slett å skrive ned hvordan jeg hadde det! Jeg var uvanlig aktiv i går også, gjorde såpass mye som jeg tidligere i vinter måtte bruke 3-4 dager på. Det er ikke så veldig mye jeg får gjort da, vaska og strøyk bunadsskjorta som snart skal brukes igjen, skifta på senga og strøyk sengetøyet, og la sammen en haug med klær som har blitt vaska tidligere. Litt annet småtteri som å steike koteletter i steikeovnen gjorde jeg også. Hvis dette fortsetter blir det jo reine velstanden! I tillegg går jeg jo med hundene rundt dammen hver dag. Jeg håper jeg kan begynne å gå litt lengre turer med dem snart. Hittil har jeg ikke orka fordi melkesyra i beina kommer med det samme jeg begynner å gå. Men i dag syntes jeg det var litt mindre merkbart..... 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar