mandag 6. mai 2013

Samme plan

Det hjalp faktisk å ta LDN både morgen og kveld. I går var jeg faktisk såpass bra at mannen min og jeg kunne begynne å sette opp gjerdet. I dag har jeg foruten runden rundt dammen med hundene, potta om noen planter. Det er litt hardt arbeid, synes jeg, så det ble ikke så mange blomster som fikk ny jord før jeg måtte ha en skikkelig pause her ved PC'n. Fordi dette opplegget ser ut til å funke, har jeg tenkt å fortsette slik i hele mai.

I dag morges hadde jeg litt smerter i hoftene. Det likte jeg ikke noe større, for de har vært så å si fraværende i 2 mnd. Smertene var ikke så sterke som før, så jeg lurer nesten på hvordan jeg har holdt ut med alle smertene i så mange år. Men merkelig nok blir det en vane. Det er sikkert vindværet som har skylden, jeg pleier å reagere på vind.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar