fredag 24. mai 2013

Bra form, men ikke utholdene nok

Jeg trodde arbeidslysten og arbeidsevnen gikk litt hånd i hånd etterhvert, men det gjorde den ikke for meg i dag. Jeg startet friskt med å luke ugras, men det ble rett og slett litt for hardt. Så skulle jeg solle jord for da kan jeg sitte ved siden av trillebåra, men da manglet jeg en skrutrekker for å skru av et par bord på kompostbingen. Da kjente jeg at nå var det nok. Her var det bare å  vente til mannen min kommer hjem så han kan tilrettelegge for meg, som vanlig.  

Formen er likevel ganske bra fordi jeg ikke føler meg syk. Jeg er bare så altfor lite utholdende. Melkesyra kommer bare jeg snur meg omtrent. Så nå har jeg bestemt meg for å ta 1,5 mg i kveld i håp om at jeg blir kvikkere i morgen. Det er meldt bra vær, og hagen roper på hjelp.....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar