onsdag 15. mai 2013

Rett vei?

Det ble til at jeg pussa halvparten av vinduene i huset, 22 vindusflater medregnet ute og inne. Jeg brukte hele dagen på det, men føler meg i samme form i dag som i går. Det er veldig positivt. Som regel har jeg vært nødt til å ta en pause på et par dager før jeg har orket å fortsette, men i dag har jeg tenkt å ta resten. Og så må jeg drive litt reklame: Jeg bruker ENJO. Det betyr kaldt vann og null såpe på vinduene. De skinner!

Jeg kjenner ME'n som alltid. For å ta et eksempel, er beina slitne før jeg kommer meg så langt som til badet. Men når jeg får gått litt omkring i huset, går som regel melkesyra litt ut av dem. 


I natt sov jeg som en stein helt til mannen min hadde stått opp, og forsyne meg sovna jeg igjen. Jeg våkna ikke før klokka 12! Helt uvanlig, men jeg tolker det positivt, for hvile er essensielt for oss med ME.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar