lørdag 4. mai 2013

Nytt opplegg

De siste dagene har ikke vært helt gode. I går var jeg som sagt hos legen. Etterpå var jeg helt pumpa og sovna på sofaen. Da mannen min kom hjem, dro vi på nærmeste kjøpesenter for å handle en gave. Det tok resten av kreftene, så da krim'en ble sendt på TV, var jeg så syk at jeg måtte legge meg ned med det resultatet at jeg sovna fra hele greia. Da jeg våkna i dag var jeg også helt ferdig, trøtt, melkesyre i beina og generelt sliten. 

Man kan bli sprø av å holde seg orientert om LDN. I dag morges leste jeg på Facebook at en engelsk lege har foreslått at dersom ME-pasienter blir dårligere, kan de prøve å ta samme dose som de går på både morgen og kveld, altså med 12 timers mellomrom. Han viste til at det er blitt gjort forsøk på dette. Jeg bestemte meg for å prøve det, og utrolig nok føler jeg meg litt bedre allerede. Så nå får jeg prøve dette ei stund for å se om energien kan  få det boostet som denne legen mente vi med ME kunne få. Håper.....





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar