søndag 12. mai 2013

Regn = gikt

Våkna av at gikta herja. Det er slett ikke så ille som før LDN, men nok til at jeg ikke klarte å ligge lenger. Nå tar jeg jo ikke noen form for smertestillende lenger, så smertene er absolutt til å holde ut i forhold til tidligere. Da hadde jeg ofte mye mer smerter til tross for at jeg tok smertestillende. Så LDN har utvilsomt en effekt i så måte for meg. 

I går tok jeg meg litt for mye ut. Det er vanskelig å la være, lysten til å gjøre ting er for stor. Det jeg bidro med var å holde fjølene til fronten på gjerdet til mannen min fikk skrudd dem fast og å beise dem. De er bare knappe 4 meter lange, så jobben var ikke veldig omfattende. Da vi hadde to fjøler igjen, måtte jeg gi meg. Jeg var helt pumpa. Resten av kvelden var det pledd og tidlig til køys. Og jeg som egentlig liker å sitte litt oppe utover kvelden, særlig i helgene. Kjedelig. 

I dag har vi tenkt å fullføre jobben med gjerdet. Formen min er omtrent som de siste dagene, så litt klarer jeg. I alle fall to fjøler....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar