onsdag 10. april 2013

10. april 2013

Å skynde seg langsomt er ikke min sterke side. Jeg vil helst at framgangen skulle skjedd i går. Men da jeg våknet i dag kjente jeg med en gang at jeg ikke ville få en god dag. Jeg er trøtt som ei strømpe og beina vil nesten ikke bære meg. Jeg sov relativt greit i natt, men lå ei stund før jeg fikk sove. Jeg våkna et par ganger også, og lå litt før jeg sovna igjen. Så det blir ikke denne natta som blir deadline for opptrapping.

Det gledelige er at jeg ikke har hodepine i dag heller! Men at LDN trigger migrene hos meg, blir jeg mer og mer sikker på. Jeg satt oppe en times tid etter at jeg hadde tatt LDN'n. Og da kom hodepinen snikende.

Sånn ellers skinner sola her i dag, og jeg skal legge meg på sofaen og la kroppen jobbe mot helbredelse for meg. Kanskje jeg skal sette meg litt på verandaen seinere i dag hvis temperaturen tillater det?




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar