fredag 26. april 2013

26. april 2013

8 timers søvn! Det var bra, men i dag er jeg litt trøtt likevel. I natt våkna jeg og hadde den ekle følelsen i kroppen igjen. Den er det en stund siden jeg har kjent, og den er sannelig ikke god. Men jeg sovna igjen med en gang, og kjenner det bare bittelitt i dag.

Jeg ble støl av pilatestreninga, det kan være derfor jeg er trøtt. Helt utrolig at så lite trening kan gjøre meg støl. Men jeg føler meg ikke ME-syk egentlig. Litt hodepine har jeg også, men da jeg våknet var jeg stiv i nakken. Jeg måtte tenke meg om før jeg beveget hodet. Tror det også kom av pilatestreninga. Så nå er jeg litt i tvil her, skal jeg ta en dags pause? På den annen side kan det hende jeg hadde fått strukket de stive og støle musklene litt. Men jeg er redd for å bli verre også.... Kanskje jeg skal prøve litt og kjenne etter..... Jeg tar bare 2-3 repetisjoner av hver øvelse, tenker jeg. Da blir det det. Kjekt å ha noen å snakke med av og til når jeg sitter her aleine.... (smil)

Jeg tok 0,5 mg i går og tenker å ta 0,5 mg i kveld også. Jeg skal bort i morgen kveld, så da tør jeg ikke ta noen sjanse på å få reaksjoner.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar