fredag 5. april 2013

5. april 2013

Nå begynner jeg å bli temmelig sikker på at magnesiummangel kan ha forårsaket hodepinen min. Jeg har det sånn at hvis jeg ikke har vondt i hodet en dag, glemmer jeg på en måte at jeg har hatt det tidligere. Men ved nærmere ettertanke har jeg ikke hatt nevneverdig hodepine når jeg har tatt magnesiumtilskudd. Så nå tar jeg 300 mg om kvelden og skal øke til 600 mg på mandag tenker jeg.

Jeg er temmelig overbevist om at magnesium hjelper på søvnen også, for selv om jeg lå en stund før jeg sovnet i går kveld, sov jeg godt det meste av natten. LDN har fortsatt en oppkvikkende virkning på meg. Jeg var skikkelig trøtt da jeg sto opp i dag også, men etter den halve pilla, kvikna jeg til. 


I går glemte jeg å notere at jeg så mye dårligere enn vanlig. Jeg bruker bare lesebriller, men det var med nød og neppe at jeg klarte å lese ting jeg vanligvis ser godt. I dag er jeg tilbake til normalt syn, men merkelig var det.

Ellers kan jeg dessverre ikke si at energien er på topp, men jeg har ikke hatt de temperatursvingningene som jeg pleier å  ha. Det er framgang, for om kveldene har jeg pleid å få frostrier og må ha minst ett pledd opp under haka. Nå har jeg hatt en mer normal kroppstemperatur, tror jeg, for jeg gidder ikke ta temp'n...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar