lørdag 27. april 2013

27. april 2013

Jeg kjøpte målesprøyte og vann på apoteket i går og blanda ut pilla med vann. Så nå har jeg noen doser 0,5 mg ferdigblanda inni den sprøyta. Jeg tok 0,5 mg i går kveld også og sov som en stein i ca 8 timer. Dette kommer seg!

Som sagt var jeg støl etter pilatestreninga, så jeg tøyde ut med et par repetisjoner. Det hjalp. Jeg var på et treff i går i et par timer også, så i går kveld var jeg helt ferdig og måtte ligge en del utover ettermiddag og kveld. Det eneste som mangla var frostrien. Den kom ikke, det var merkelig.


I dag har jeg hoppa over pilatestreninga. Jeg skal bort i kveld også (makan til flying da! :) så jeg må holde formen oppe. Det er nok at jeg skal  kle på meg bunad, et helt strev i seg selv. Dusjing og hår er unnagjort, det mangler bare å stryke bunadsskjorta og skjorta til mannen min. Burde selvfølgelig gjort det før, men..... Det er fortsatt mer enn 4 timer til vi må dra, så det går nok greit.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar