onsdag 3. april 2013

3. april 2013

I dag har jeg prøvd å finne ut hva hodepinen min kan skyldes. Er det LDN'n? Jeg fikk råd om å ta mellom 600 og 1200 mg magnesium. Da gikk det et lite lys opp for meg. Jeg har brukt magnesium jevnlig i flere år om ikke i så store mengder som det blir anbefalt på LDNs Facebookside. Nå har jeg imidlertid hatt et opphold i vel 3 uker fordi kofferten min var på avveie, og der hadde jeg lagt magnesiumen! Jeg kunne selvsagt kjøpt meg ny forsyning, men tenkte at det var vel ikke så farlig med et lite opphold. Men kanskje det var nettopp det det var!

I går kveld fikk jeg litt av den velkjente frostrien jeg har pleid å få om kveldene, og jeg var så trøtt at jeg sovna litt i stolen foran TV'n. Jeg var redd jeg ikke ville sovne da jeg la meg, men det gikk faktisk greit. Tror det har vært lurt å ta LDN om morgenen for å unngå søvnproblemene jeg har hatt. Fortsatt våkner jeg ofte om nettene, men nå sovner jeg ganske fort igjen, heldigvis.

I dag har jeg vært litt trøtt, men energien er noe bedre enn før jeg begynte med LDN. Jeg har gjort en del mer enn jeg pleier. Jeg har klipt hunden min i ansiktet og under buken, resten må jeg ta i morgen. Det er litt av en jobb selv om hunden er liten. Dessuten falt jeg for fristelsen til å rake og fjerne dødt plantemateriale i det lille bedet foran huset da jeg hadde gått den daglige turen med hundene rundt dammen. Det var jo så fint og varmt i sola. Klesvasken som har hopet seg opp i løpet av de over 3 ukene vi var bortreist, skal også sorteres, vaskes, tørkes og brettes, og noe må strykes. Litt arbeid er det med det. Jeg vasker bare et par maskiner pr. dag, jeg må porsjonere arbeidet. Mannen min ble nødt til å lage middag igjen, men det har han jo blitt vant til de siste årene. Jeg er fornøyd med dagens innsats.

 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar