torsdag 11. april 2013

11. april 2013

Det stemte. Jeg fikk ingen god dag i går. Jeg ble sykere utover dagen, mange ME-symptomer som jeg ikke har kjent på en stund: Influensafølelse, såre øyne, muskeltretthet, fatigue/utmattethet og hjertebank. Jeg pleier ikke sove om dagen hvis jeg ikke er syk for ikke å ødelegge nattesøvnen, men i går sovnet jeg flere ganger på sofaen. 

Jeg var litt i tvil om jeg skulle øke dosen igjen i går for om mulig la dette passere litt fortere. Men etter litt betenkning kom jeg fram til at kroppen min sikkert har best av å ta tilvenningen til LDN langsomt. Jeg får bare ta tida til hjelp, denne episoden går jo over etterhvert. Den pleier jo det.

Det blir ikke en helt god dag i dag heller, kjenner jeg. Men natta var ganske god, bare en oppvåkning da det tok litt tid før jeg sovnet igjen. Det gledelige er at det ser ut til å fungere å ta min 0,75 mg dose om kvelden. Og smertene i hoftene er fortsatt borte, helt utrolig! Å slippe å spise piller som ødelegger magen er jo helt fantastisk!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar