tirsdag 16. april 2013

16. april 2013

Jeg er med i et par grupper om LDN på FB. I går leste jeg noe som ga meg et svar. Ei dame som har brukt LDN i 3 år fortalte at hun startet på 0,5 mg og holdt seg på det i 5 uker før hun økte. Det sa meg at jeg skal gjøre som henne, med andre ord la det gå minst 5 uker før jeg øker. Jeg skal holde meg på 0,75 mg som nå, for det fungerer bra. Dessuten tror jeg det blir litt vanskelig å dele tabletten i 6 deler. Det blir sikkert bare krøll. Så det får bli 0,75 mg for meg. Jeg kan jo løse den opp i vann, men det får evt. bli når jeg skal øke dosen.

Det var virkelig kjempefint å få en avklaring. På de norske sidene er det så veldig mange som mener ting og tang, men de fleste har jo nettopp begynt med LDN slik som jeg. Det er jo litt vanskelig å følge deres råd da. Så hittil har jeg i størst mulig grad prøvd å kjenne etter hvordan LDN virker på meg. Uansett er jeg veldig glad for at jeg gikk ned i dose. Men faktisk betyr det at det er minst 4 uker til jeg skal øke igjen, for jeg gikk ned til 0,75 mg den 8. april.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar